Image
Image

Általános Szerződési Feltételek

A regisztráció előtt kérjük, figyelmesen olvassa el Általános Szerződési Feltételeinket. Ez minden regisztrált felhasználónkra kötelező érvényű. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, 
kizárólag elektronikus formában elérhető, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal (célszerű ezért annak elmentése). A Hair-Matic 1122 Kft. fenntartja magának a jogot a jelen ÁSZF részbeni vagy teljes módosítására a már megszerzett fogyasztói jogok sérelme nélkül. Fontos tudomásul venni, hogy a létrejött egyedi jogügylet részévé a jogügylet létrejötte napján hatályos ÁSZF válik.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének megtételével azt is jelezze, hogy teljes körűen megértette és elfogadta a Hair-Matic 1122 Kft. mindenkor hatályos általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit (Adatvédelmi szabályzat). Elfogadás hiányában jogügylet nem kezdeményezhető, joghatás nem keletkezik.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatos információkat megtalálja az oldalunkon, illetve felmerülő kérdéseire szívesen válaszolunk a megadott elérhetőségeinken!

ÜZEMELTETŐI ADATOK:

Üzemeltető, Cégszerű megnevezés: Hair-Matic 1122 Kft.

A társaság székhely / levelezési, postai cím: 2096 Üröm Ady Endre utca 20.

A társaság telephely: 1036 Budapest Perc utca 6.

Adószám: 25185032-2-13

Közösségi adószám: HU25185032

Cégjegyzékszám: 13-09-174963

Cégjegyzéket vezető cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Telefon: +36 20 555 3330

Email: info@bstore.hu

Kapcsolattartó: Marosfalvi László ÜV


A cég Statisztikai számjele: 25185032-4775-113-13


A szerződés nyelve: magyar


ÁTUTALÁS INFORMÁCIÓK:

Bank neve: UniCredit Bank Hungary Zrt.

Bankszámlaszám: 10918001-00000080-68950004

Bankszámla tulajdonos: Hair-Matic 1122 Kft.

Átutalás esetén a közleménybe kérem, tüntesse fel a rendelés számát!

Személyes áruátvétel helye és nyitva tartás:

1036 Budapest, Perc utca 6. Beauty Store 

Hétfőtől péntekig: 08:00-20:00 között


BANKKÁRTYÁS FIZETÉS:

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt az Unicredit Bank fizető oldalára irányítjuk ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlónak csak annyi dolga van, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát, valamint a hátoldalon található ellenőrző kódot (CVC/CVV) megadják. A Bank a dombornyomott VISA és Mastercard, Visa Electron (a kártyát kibocsájtó bank döntésétől függően), valamint azon Maestro kártyákat fogadja el, melyekhez ellenőrzőkód (CVC) került kibocsátásra. Amennyiben az Ön Maestro bankkártyáján ilyen nem található, érdeklődjön bakjánál.
Kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engadélyezi! Kérjük érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

 

WEB TÁRHELY SZOLGÁLTATÓ ADATAI:

Cég megnevezése: SZASI HOST-MARKET /Reiter István EV./

Székhely/Levelezési, postai cím: 1188 Budapest, Szélső u. 93.

Telephelye: 1188 Budapest, Szélső u. 93.

Telefon: +36 70 20 44 600 / +36 1 290 93 11

Email: info@szasi.hu / szasimoto@gmail.com

Adószám: 60347859-1-43



MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

A megjelenített termékek megvásárolhatók interneten keresztül házhozszállítással, személyes átvétellel illetve az üzletünkben is. A termékek mellett feltüntetett árak bruttó árak, és a 27%-os áfát tartalmazzák. Minden megrendelőnknek névre szóló számlát állítunk ki.

Árak
A termékek esetében a feltüntetett ár az a bruttó ár, amennyit fizetnie kell a termékért (ehhez  hozzátevődik a futárdíj, így kapja meg a teljes fizetendő összeget).

Rendelési információk:
1. Általános információk, a rendelés menete
Rendelés feldolgozása:
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 16 óráig történik. Amennyiben a megrendelését később adja le, azt csak a következő munkanapon tudjuk feldolgozni. A 16 óráig beérkezett rendeléseket, amennyiben a termék raktáron van, már a következő munkanap kézbesíti futárszolgálatunk.
A termékek kiválasztása után a vásárlás gombra kattintva a megrendelése elküldésre kerül. Ezután a megadott e-mail címre fog kapni egy visszaigazoló levelet a rendeléséről, melyben 
ismét leellenőrizheti a megadott adatokat illetve a rendelt termék(ek)et. Eltérés esetén az ott megadott e-mail címen vagy telefonszámon tud értesíteni minket.


A rendelés menete:
1. Regisztráljon az oldalon
2. A megadott e-mail címre kap egy visszaigazolást
3. Jelentkezzen be
4. A "KOSÁRBA TESZ" gombra kattintva a termék a kosárba kerül.
5. Az Ön neve melletti legördülő menüben a kosár ikonra kattintva megtalálja a kiválasztott termékek listáját
6. Szállítási illetve számlázási cím megadása
7. "Megrendelés megerősítése" gombra kattintás
8. Visszaigazoló e-mail megérkezik. (Amennyiben az nem történik meg valószínűleg rosszul adta meg az e-mail címét vagy telített a postafiókja. Kérjük, ellenőrizze a spam- mappáját is!)

Regisztráció törlése:
E-mailben (info@bstore.hu) tudja jelezni, ha töröltetni szeretné regisztrációját.


Termékek kosárba helyezése:
Ha egy terméket meg szeretne rendelni, kattintson a termék mellett található "Kosárba tesz" gombra! A sikeres kosárba helyezést egy felugró ablak is jelzi, ahol folytathatja a vásárlást 
vagy egyből a kosár tartalmához ugorhat.
A termék adott vásárlás gombjának többszöri megnyomásával a termék darabszáma a kosárban is arányosan nő.


Kosár:
A kosarat bármikor elérheti a  felső sorban található neve melletti ikon legördülőjében kosár gomb megnyomásával.
Vásárlás véglegesítése:
Ezt akkor tegye meg, ha a kosara tartalmával elégedett és a kiválasztott termékeket valóban meg szeretné vásárolni. A megrendelőlap teljes kitöltése kötelező, hiszen ez a rendelés leadásának alapvető feltétele.


Kitöltés:
Kérünk minden adatot pontosan és körültekintően adjon meg. A csillaggal jelzett részek kitöltése kötelező! Ne legyen kivétel ez alól a telefonszám sem, mert ha azt nem adja meg, akkor nem tudjuk telefonon visszaigazolni a rendelést.


Megjegyzés:
Az üzenet mezőben a rendeléssel, szállítással kapcsolatos kérdéseit teheti fel, illetve egyéb információkat adhat meg (pl.: kapucsengőn más a felirat, csak bizonyos napszakban felel meg a kiszállítás, stb.).


Átvétel módja:
Kiválaszthatja, hogy milyen módon szeretne hozzájutni a termékhez (személyes átvétel, futárszolgálat).


Számlázási, szállítási cím módosítása:
A kosár tartalma felett láthatja a személyes adatlapot, amit itt is felülírhat, pl.: ha máshova kéri a szállítást, illetve a számlát, mint a hivatalos lakcíme.


Vásárlás:
Ha mindennel végzett, akkor a rendelése befejezését a MEGRENDELÉS MEGERŐSÍTÉSE gombra kattintva teheti meg. Ezután a megadott email címre 48 órán belül fog kapni egy visszaigazoló levelet a rendeléséről, melyben ismét leellenőrizheti a megadott adatait illetve a rendelt termék(ek)et. Eltérés esetén az ott megadott email címen vagy telefonszámon tud értesíteni minket. A vásárlás véglegesítése(visszaigazolás) után a szerződés közöttünk létrejön.


Rendelés törlése:
Rendelését a visszaigazoló e-mailben küldött linkre kattintva mindaddig törölheti, amíg azt nem adtuk át a futárszolgálatnak. Rendelés törlését kérheti telefonon: +36 20 555 3330 vagy e-mailben: info@bstore.hu.


Elállás:
Joga van interneten történő vásárlás esetén a termék átvételtől számított 14 napon belül a vásárlástól indoklási kötelezettség nélkül elállni. Az elállás határidőben történik, ha 14 napon belül elküldi írásbeli nyilatkozatát az info@bstore.hu email címre. több termék egyidejű rendelése esetén az elállási határidő attól a naptól kezdődik, amikor az utolsó terméket átvette. A nyilatkozata mindenképp tartalmazza a rendelési nevét, a címét, a visszaküldeni/visszahozni kívánt termékeket, a rendelés dátumát, valamint jó, ha feltünteti a rendelési azonosítót is. Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozatot is. Internetes oldalunkon is www.bstore.hu letöltheti az elállási/felmondási nyilatkozatot vagy benyújthatja az elállási/felmondási szándékát egyértelműen kifejező egyéb nyilatkozatot. Ha emellett dönt, az elállás/felmondás megérkezését tartós adathordozón (például elektronikus levélben) haladéktalanul visszaigazoljuk.
Fontos, hogy a nyilatkozat elküldésétől számított legkésőbb 14 napon belül a terméket visszajuttassa üzletünkbe. Határidőben visszajuttatottnak minősül, ha a feladás 14 napon belül megtörténik.
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség, például, ha a visszaküldött termék sérült vagy hiányos volt). Amennyiben ennél a vizsgálatnál jelen kíván lenni és ezt az elállási nyilatkozat megtételénél jelezte, akkor a termék hozzánk való megérkezésétől számított 2 munkanapon belül megírjuk a bontás időpontját, amely legfeljebb az értesítés megküldésétől számított 3 munkanap. Az elkészült felvételt az általános elévülési időig (jelenleg 5 év) tároljuk és abból csak Hatóságok és igénye szerint – a költségek vállalása esetén – Ön részére adunk másolatot.
Amennyiben a vásárlásért futárdíjat is fizetett, cégünk azt is visszatéríti Önnek (kikéve a normál szállítási módon felül esetlegesen választott extra szolgáltatás díját), de a visszaküldés díja Önt terheli, valamint kötelezhető a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítésére is! A cég köteles a visszahozott termék kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni a vételárat, amit vásárláskor fizetett. A visszatérítést cégünk mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vevő nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. A visszatérítés módja a vásárlás szerinti fizetési mód (futárszolgálatunk nem szállít ki pénzt, így vagy személyesen készpénzben, vagy banki átutalás, esetleg postai csekken), de a vásárló  kérésének megfelelően más módon is történhet, amellyel semmilyen többletköltség nem terheli Önt.
A termék visszavételéhez nem köteles az eredeti számlát elhozni, azonban köteles az összes tartozékot visszaszolgáltatni,így a termékhez tartozó dokumentációt(pl. garanciajegy) is. Követelhetjük a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkentés megtérítését.

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. §-a szerint bizonyos termékek esetén a fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát (így pl.: hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver esetében ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta, olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza, romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében, olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel, olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak).
Az elállási jog csak a fogyasztónak minősülő Vevők által gyakorolható, tehát azon személyek által, akik a szakmájuk, önálló foglalkozásuk vagy üzleti tevékenységük körén kívül eljáró természetes személyek. Gazdálkodó szervezeteket (vállalkozásokat) az elállási jog a vonatkozó jogszabályok alapján nem illeti meg.

2. Egyedi esetek szabályai

Adatlap, adatmódosítás:
A regisztrációkor megadott adatait használjuk a rendelések teljesítéséhez is, ezért nagyon fontos, hogy valós és aktuális adatokat adjon meg!
Adatai módosítását e-mail-ben tudja kérni az info@bstore.hu-ra írt levéllel vagy postán a 1036 Budapest Perc utca 6. címen.
Szállítási és fizetési lehetőségek
Az oldalunkon megrendelt termékeket az DPD Hungária Kft. futárszolgálat segítségével, átutalással vagy utánvételes (a csomag átvételekor a kézbesítőnek fizetendő) küldeményként 
tudjuk eljuttatni Önhöz, amennyiben azt szeretné. Futárszolgálatunk az egész ország területén igénybe vehető, ha mégis a személyes átvételt preferálja, úgy üzletünkben készpénzfizetés ellenében (1036 Budapest, Perc utca 6.) veheti át a terméket.
Futárszolgálat:
A kiszállítás az DPD Hungária Kft. segítségével történik, amely kiváló szállítmányozási szolgáltatást nyújt.
Ennek keretében igénybe vehető:

  • Házhoz-szállítás minden magyarországi címre
  • Országosan 2-3 munkanap kézbesítési idő


Országosan választható a DPD futárszolgálattal történő kézbesítés. A futárszolgálat munkatársai a feladástól számított 48 órán belül vállalják a csomagok kézbesítését. Mivel a futárok napközben dolgoznak, kérjük, hogy olyan szállítási címet adjon meg, ahol munkanapokon 9-17 óra között át tudja valaki venni a csomagot!
Szállítási díjak:

  • Szállítási díj 1100 Ft
  • Utánvét díja 800 Ft a szállítási díjon felül, ha utánvételes fizetési módot választ

Ha személyesen venné át a terméket üzletünkben, természetesen nincs szállítási költség!
Fontos! A hétfőtől csütörtökig 16 óráig leadott rendelések a következő 1-2 munkanap folyamán kerülnek kiszállításra.
A hétfőtől csütörtökig 16 óra után leadott rendeléseket 2 munkanap múlva szállítja ki a futárszolgálat.
A pénteken 16 óra előtt leadott megrendeléseket leghamarabb hétfőn, legkésőbb kedden kapja kézhez.
A pénteken 16 óra után leadott megrendelések kedden kerülnek kiszállításra.
Felhívjuk a figyelmet, hogy az ünnepnapok változást okozhatnak a kiszállításban!
FONTOS! A jótállási jegyet a csomag tartalmazza. Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
FONTOS! Munkatársaink minden esetben hibátlan, és sérülésmentes terméket tesznek bele a csomagba. A csomagot külsős cég szállítja ki Önnek, és sajnos ritka esetben előfordulhat, hogy 
szállítás közben sérül a csomag. Kérjük, hogy amennyiben módjában áll, bontsa ki a csomagot a futárszolgálat munkatársa jelenlétében és győződjön meg róla, hogy sérülésmentes terméket kapott-e. Kérjük, hogy amennyiben sérült a csomagolás vagy rongálódott lenne a termék, amikor átveszi a csomagot, kérje meg a kézbesítést végző futárt, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet a sérülésről. A futárszolgálat szabályzata értelmében ugyanis csak ebben az esetben tudják elfogadni a reklamációt. Megértését köszönjük!
Személyes átvétel:
A megrendelt termékeket Budapesten személyesen is átveheti üzletünkben. A személyes átvétel díjmentes. Kérjük, hogy amennyiben nem tud a megrendeléstől számított 3 munkanapon belül jönni a raktáron levő termékért, a megrendelőlap megjegyzés rovatában tüntesse fel, mikor szeretné átvenni a csomagját. Ha ezt elmulasztja, és 3 munkanapon belül nem veszi át a terméket, a rendelését töröljük.
Üzletünk címe:
1036 Budapest Perc utca 6.
Nyitva tartás:
Hétfőtől Péntekig: 08-20 óráig
Fizetés: 
Kiszállítás esetén átutalással vagy utánvétellel történő fizetés lehetséges.
Személyes átvétel esetén a készpénzes fizetés lehetséges.
Szavatossági jogok, jótállás:
Szavatossági, jótállási kötelezettségeinknek a Polgári törvénykönyv, a 151/2003 (IX.22.), a 45/2014 (II.26.) Kormányrendeletek, valamint a 19/2014 (IV.29.) NGM rendelet rendelkezéseinek megfelelően teszünk eleget.
A vásárló számára nyitva álló, a termékhez járó jótállási jegyen meghatározott jótállási idő alatt vagy kicseréljük, vagy szükség esetén szervizünk megjavítja az esetlegesen meghibásodott olyan termékeket, amelyekre jótállási kötelezettségünk kiterjed.
Minőségi kifogás esetén szavatossági illetve jótállási igény érvényesíthető. Szavatosságnál és jótállásnál ugyanazokat az 
igényeket lehet érvényesíteni (javítás, csere, árleszállítás, elállás a szerződéstől), az eltérés abban van, hogy az eladó mennyi ideig köteles helytállni, illetve kit terhel a bizonyítási kötelezettség.
A jótállás kedvezőbb a vásárló számára a szavatosságnál, mert a jótállási idő alatt nem neki kell bizonyítania, hogy vétlen a meghibásodásban, míg szavatosságnál ez csak a vásárlást 
követő hat hónapon belül van így, utána megfordul a bizonyítási teher.
Amennyiben nincs a termékre jótállás vagy az már eltelt, szavatossági jogokat lehet érvényesíteni. A jogszabály előírja, hogy minőséghibás vagy csökkent értékű áruk értékesítése esetén a 
vásárlót tájékoztatni kell a minőségi hibáról, amely miatt leértékelték. Emiatt utólag nem élhet reklamációval a fogyasztó.
Gépek:
Üzletünk igyekszik mindent megtenni a kényelme érdekében, éppen ezért elegendő számunkra a géphez kapott jótállási jegy megőrzése a jótállási igény érvényesítése esetére. A megvásárolt gép számát regisztráljuk rendszerünkben, így a szám és a jótállási jegy kellően bizonyítja, hogy az esetlegesen javításra szoruló gépet nálunk vásárolta. Javasoljuk, hogy a számlát is őrizze meg, mert a gyártók, forgalmazók, szakszervizek kérik bemutatni.


Speciális esetek:
A minőségi kifogás intézéséért a forgalmazó, eladó – tehát az a vállalkozás, amely a terméket közvetlenül a fogyasztó részére forgalmazza – a felelős.
Amennyiben a fogyasztó javítást szeretne, akkor fordulhat közvetlenül a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálathoz is, minden más esetben viszont a forgalmazóhoz kell fordulni.

Jótállással vagy szavatossággal kapcsolatban, természetesen minden további kérdésre választ 
adunk az info@bstore.hu email címen.

3. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. Rendelet szerinti tájékoztató a kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról:

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Hair-Matic 1122 Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. 

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékzavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Hair-Matic 1122 Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.


A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó szerszámszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

3. Jótállás
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásrólszerződés alapján a Hair Matic 1122 Kft. jótállásra köteles.
Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.”

A törvényt értelmezve, érthetően:
Jótállás, garanciaidő:
Jótállás: Az új tartós fogyasztási cikkekre a jogszabály egy éves jótállási határidőt ír elő, amely az átadás, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
Gépek esetén: 12 hónap
Szerszámok esetén: 12 hónap
Nem számít bele a határidőkbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a vásárló a megvásárolt dolgot nem tudja rendeltetésszerűen használni. A határidő a dolognak vagy részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) dologra (dologrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

Kellékszavatosság:
Üzletünk hibás teljesítése esetén a Polgári Törvénykönyv szabályai és a 45/2014(II.26.) Korm.rendelet szerint kellékszavatossági igényt érvényesíthet velünk szemben, ha a termék már annak átvételekor hibás volt, csak se Ön, se mi nem tudtunk róla. Ennek keretében kérhet: kijavítást vagy kicserélést (kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy aránytalan többletköltséggel járna). Ha ezeket nem kérte/nem kérhette, úgy igényelhet árleszállítást, illetve a hibát mi magunk is kijavíthatjuk. Ha mindezen opciók közül egy sem vezet eredményre, végső esetben elállhat a vásárlástól. Választott kellékszavatossági joga helyett egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön köteles viselni (kivéve, ha miattunk kellett másikat választania).
A hibát köteles vagy annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni velünk.
A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogai már semmiképpen sem érvényesítheti. Használt termék esetén ez a határidő egy hónap.
A termék átvételétől (teljesítés) számított hat hónapon belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele. Hat hónap eltelte után azonban már 
Ön  köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság:
Termékhiba esetén választhat, hogy a fenti kellékszavatossági igényeit nálunk kívánja-e érvényesíteni, avagy közvetlen a gyártót, keresi meg (termékszavatosság). 
Termékszavatossági joga keretében kérheti a hibás termék (vagy minőségi hibás, vagy nem felel meg a leírásban adott tulajdonságoknak) kijavítását vagy kicserélését. Igénye a termék gyártója általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesíthető. E határidő elmulasztása jogvesztő. A termék hibáját Önnek kell bizonyítani. Itt kívánom felhívni a figyelmét, hogy közvetlen a gyártó megkeresése esetén gyorsabb ügyintézésre számíthat és esetenként a gyártó azonnal új gépet adhat. (Korábban segítségképp felsoroltuk az elérhetőségeiket Ön számára.)

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.


A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Fontos! Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igénye eredményes érvényesítése esetén a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét már a gyártóval szemben érvényesítheti.

Adatkezelés
Kérjük, hogy az Adatvédelmi szabályzatunkat is olvassa el figyelmesen, hiszen itt csak röviden összefoglalva van megfogalmazva.A honlapon keresztül történő vásárláshoz először regisztrálnia kell a rendszerben. A regisztráció folyamán megkérjük, hogy adja meg teljes nevét, e-mail címét, telefonszámát, szállítási és számlázási címét. Adatkezelési jogosultságunk az Ön hozzájárulásán alapul, amely hozzájárulást a regisztrációval adja meg. Az itt megszerzett adatokat szigorúan bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem szolgáltatjuk ki, kizárólag törvény által szabályozott esetben, az adatbiztonság maximális szem előtt tartásával. Kivételt képez ez alól a kézbesítést végző futárszolgálat. A kézbesítéshez szükséges adatokat a futárszolgálat rendelkezésére bocsátjuk.
A regisztráció folyamán egy az Ön által választott jelszót állíthat be adatai védelmére. Regisztráció után lehetősége van adatai megváltoztatására vagy regisztrációja törlésére (e-mailen vagy telefonon keresztül). Adatait a törlési kérelme megtételéig kezeljük, amely törlést bármikor van lehetősége kérni.
A regisztráció illetve a vásárlás során megadott adatok a cég saját nyilvántartásába kerülnek, amelyhez harmadik fél nem férhet hozzá. Ezeket az adatokat szigorúan bizalmasan kezeljük. 
Arról tájékoztatjuk, hogy adatai megadásával hozzájárul, hogy új termékeinkről e-mailben ismertetőt küldjünk az Ön számára. Amennyiben úgy érzi, hogy a személyes adataihoz fűződő jogaiban sérelem érte, ez esetben tiltakozhat az adatkezelés ellen és Bírósághoz is fordulhat.

Jogorvoslati lehetőséggel, panasszal a Nemzeti Adatvédelmi és Információs Hatóságnál lehet élni:
Név: Nemzeti Adatvédelmi és Információs Hatóság
Székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Postacím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
Telefon: +36 (1) 391-1400
Telefax: +36 (1) 391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

Jogai, lehetőségei részletes szabályait az adatkezelési tájékoztatónk és az Európai Parlament és a Tanács 2016/679 rendelete (általános adatvédelmi rendelet) tartalmazza.

Panaszkezelés
Észrevételeit, esetleges panaszait az info@bstore.hu email címre várjuk. Esetleges panaszát rögzítjük és kezeljük.
A törvény szerint a vásárló a hiba felfedezése után a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles kifogását a kereskedővel közölni. A jogszabály fogyasztói szerződések esetében megállapít egy két hónapos határidőt, amelyen belül a kifogásközlés kellő időben megtettnek minősül. Amennyiben később jelenti be valaki a hibát, az még önmagában nem jár jogvesztéssel, de a késedelmes közléssel okozott károkat meg kell térítenie a vásárlónak az eladó felé. A kifogás - eltérő rendelkezés hiányában - bármely alakban közölhető, tartalmi megkötés sincs, elegendő azoknak a tényeknek a felsorolása, amelyekből alaposan következtetni lehet a hibás működésre vagy az alkalmatlanságra.
A vásárlást követően minőségi kifogást jelent be, akkor erről jegyzőkönyvet veszünk fel, amelyben rögzítjük:

  • a nevét, címét
  • a fogyasztási cikk megnevezését, vételárát
  • a vásárlás időpontját
  • a hiba bejelentésének időpontját
  • a hiba leírását
  • az Ön által érvényesíteni kívánt igényt
  • a kifogás rendezésének módját


A jegyzőkönyv másolatát eljuttatjuk Önhöz. Ha a bejelentéskor nem tudunk nyilatkozni az igénye teljesíthetőségéről, akkor álláspontunkról legkésőbb három munkanapon belül értesítjük.
Ha a kifogás rendezésének módja az igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben meg kell adni. Tehát például, ha a termék első meghibásodásakor cserét szeretne, de mi javítani kívánjuk a terméket, akkor ezt indokolhatjuk azzal, hogy megfelelő határidőn belül teljesen kijavítható a hiba, illetve a javításhoz képest a csere aránytalan többletköltséggel járna számunkra.

Cégünk konfliktus esetén mindenképp törekszik a békés megoldásra, tájékoztatjuk, hogy joga van békéltető testülethez fordulni:
Budapesti Békéltető Testület
Székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Postai címe: 1253 Budapest, Pf.: 10.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Név: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Az egyes megyékben található békéltető testületek elérhetőségét itt megtekintheti.


A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.


Jelen ÁSZF a www.bstore.hu oldalra való közzétételével lép hatályba. Az ÁSZF megváltoztatására a Hair-Matic 1122 Kft. egyoldalúan jogosult, amennyiben ezt jogi vagy egyéb szabályozások módosulása indokolttá teszi. Felek közötti mindennemű nézeteltérés esetén a békés úton történő megállapodást részesítik előnyben.

Amennyiben a fogyasztó jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes járási hivatalhoz, mint fogyasztóvédelmi hatósághoz vagy lakóhelye vagy a szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő Békéltető Testülethez. A Hair-Matic 1122 Kft-t a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.
A járási hivatalok elérhetőségeit itt találja.

Online vitarendezés
Az online vásárolt termékkel kapcsolatban felmerült panasza esetén az Európai Bizottság által létrehozott platformon keresztül kezdeményezheti vitás ügyének bírósági úton kívüli rendezését. Az online vitarendezési platformon az űrlap kitöltésével nyújthatja be panaszát. Az űrlaphoz célszerű csatolni minden dokumentumot, mely panaszát alátámasztja.
 
További rendelési információk
1. Viszonteladókat nem szolgálunk ki!
2. Csomagküldési táblázatunk tartalmazza a csomagolás, valamint sikertelen átvétel esetén a következő munkanapon egy esetleges második kiszállítás díját is.
3. A rendeléseket beérkezési sorrendben dolgozzuk fel.
4. A kiszállítás előtt munkatársunk telefonon vagy e-mailen értesíti a rendelése állapotáról.
5. Az oldalon szereplő árak, termékleírások tájékoztató jellegűek, az esetleges elírásokért cégünk nem vállalhat felelősséget.
6. Postai úton való kiszállításra nincs lehetőség. (Csak futárszolgálatunk van.)
7. A szavatossági, jótállasi ügyintézéshez elengedhetetlenek a garanciához szükséges okmányok:

  • Jótállási jegy
  • Nyugta/számla
  • Pontos hibaleírás

A szavatossággal, jótállással kapcsolatos kérdéseket telefonon vagy e-mailes elérhetőségünkre várjuk, mely lehetővé teszi a gyors és gördülékeny ügyintézést.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a bstore.hu általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit (Adatvédelmi szabályzat).


A Hair-Matic 1122 Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a jelen ÁSZF-et bármikor egyoldalúan módosítsa. A módosított rendelkezések az azok hatályba lépését követően leadott megrendelésekre alkalmazandók. Az ÁSZF egyes rendelkezéseinek érvénytelensége nem érinti az ÁSZF érvénytelenségi okkal nem érintett egyéb rendelkezéseinek érvényességét. Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2011. évi CVIII. törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet rendelkezései irányadók.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

ELÉRHETŐSÉGEK

Image
Image
Image

+36 20 555 3330

info@bstore.hu

www.bstore.hu

SZÁLLÍTÁS

19 999 Ft-ig: 1 100 Ft

20 000 Ft-tól: ingyenes

Utánvét: 800 Ft

ELÉRHETŐSÉGEK

+36 20 555 3330

info@bstore.hu

www.bstore.hu

HÍRLEVÉL

Ne hagyja ki újdonságainkat és ajánlatainkat! Iratkozzon fel hírlevelünkre!